Gorąca sprzedaż pięć liści biały Daisy klipsy bez Piercing słodki kwiat Ear Cuff bez otworu dla kobiet klipsy moda biżuteria
- Rodzaj produktu:Pięć liści biały Daisy klipsy
- Materiał: Ze stopu cynku, pozłacane, dostępneŻywica
- Rozmiary:Pokaż na zdjęciach, proszę zauważyć, że.
- Opakowanie: 1 para, torba OPP
- Okazje: Zaręczyny/ślub/rocznica/party/prezent
- Stan:100% zupełnie nowe, doskonała craft
- Metoda sprzedaży:Handel detaliczny i hurtowy
- Ten biżuteria zgodne ze standardami środowiskowymi ue
- Uprzejmie proszę pamiętać:
Mamy wszystkie przedmioty są dla prawdziwego strzelania; dla technologii, wyświetlacz, światło, względów środowiskowych może być niewielkie odchylenie zjawisko, rzeczywiste kolory mogą się nieznacznie różnić od tych pokazano proszę w rodzaju pierwszeństwo.
-
Proszę podać swojeAngielski imię i nazwisko, W tym imię, bliski imię i nazwisko podczas dokonywania płatności;
-
Prosimy wypełnić swój poprawny adres w tym swoim apartament nr., ulica, miasto, Region i kraju. W przeciwnym razie swój pakiet będzie prawdopodobnie być zwrócone!
-
We nie są odpowiedzialni za pomyłkę.
Ze względu na światło lampy, odchylenie kolorowy wyświetlacz, osobistego zrozumienia różnych kolorach, fotografia obiekt może istnieć jakiś kolor, z problem ten nie należy do jakości towaru problemu, ostateczny kolor rzeczywistych towarów mają pierwszeństwo.
-
Oferujemy wszystkie rodzaje inny transport usługi dla różnych życzenie, jak następuje:
W 1st:Darmowa wysyłka, AliExpress standardowa wysyłka. Wybieramy aliexpress "standardowe przewozów morskich” darmowa wysyłka priorytet przewoźnika.Zachowujemy prawo, aby wybrać innego przewoźnika. Ale to trwa około 15-40 dni roboczych po napisali. Czasami będzie opóźnione aż do 41-60 dni roboczych. Ze względu na zwyczaje lub innych problemów, takich jak lokalnej pogody problemu, więc to jest potrzebny wystarczająco dużo cierpliwości czekać na produkty. I po wybraniu ten sposób wysyłki, następnie uważamy, że zgadzasz się przyjąć to opóźnienie jeśli stało.
, 2nd: nie darmowa wysyłka-EMS, ePacket lub DHL global mail zajmuje to około 5-20 dni roboczych; zaleca się stosowanie ePacket i wiadomości globalnych.
W 3rd: nie darmowa wysyłka-DHL, UPS, FEDEX, TNT, zajmuje to około 3-7 dni roboczych; normalnie wybieramy porcelanowa poczta jako nośnika, w tym samym czasie zachowujemy prawo, aby wybrać szybszą carrier dla ciebie.
- Proszę potwierdzić sposób wysyłki i płatności,, a my wysyłamy produkty do ciebie tak szybko, jak to możliwe, następnie powiemy ci tropi liczbę; tak czy inaczej, swój przedmiot zostanie podjęte dobrą opiekę, gdy się pojawi.
- Wszystkie zamówienia są wysyłane w naszym standardowym opakowaniu. Upewnij się, że, aby zaoferować swoje szczegóły nazwa/adres/kod pocztowy/numer telefonu, jest to wymagane przez przewoźnika na przesyłek międzynarodowych. Nie możemy wysyłać międzynarodowy zamówienie bez adres/numer telefonu. Będziemy wysyłać na adres domyślnej, że podasz w Escrow, jeśli nie informują nas. I numer telefonu jest ważne, gdy zostawisz swój adres. Gdy działka jest zwrotu ze względu na swoje złe informacje, takie jak nazwa/adres/kod pocztowy/telefon numer, jesteśmy nie biorąc odpowiedzialność. Wszystkie koszty ze względu na niewłaściwy informacji będzie zapewnione przez ciebie.
- Należy pamiętać, że międzynarodowa dostawa wysoce zależy od lokalnych zwyczajów i usług pocztowych.
- Wysyłamy pakiet DDU, "cła i podatki nieopłacone", i nie pobieramy podatku VAT, ceł i/lub podatków i nie można przewidzieć, jakie mogą być określone opłaty. Jeśli poniosą państwo te dodatkowe opłaty, muszą one zostać zrealizowane, w porządku dla twojego pakietu do odprawy celnej. Możesz być przedmiotem do podatku VAT, ceł przywozowych, podatki lub opłaty celne, które mogą być nakładanych przez rząd. Jesteś odpowiedzialny za płacenie dodatkowych opłat za odprawę celną. Należności celne przywozowe, VAT, podatki i opłaty nie są wliczone w cenę towaru lub koszty wysyłki. Te opłaty są nabywcy odpowiedzialność. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez organy celne, należności celnych przywozowych, podatki lub innych opłat celnych. W większości przypadków, kupujący nie musi płacić żadnych zwyczajów. Będziemy zadeklarować ją jako prezent i niższej wartości, aby uniknąć podatku. Ale czasami w niektórych krajach, zwyczaje oficer może być surowe. Nie jesteśmy odpowiedzialni za wszelkie opłaty celne. Proszę zapoznać się z polityki celnej na własne miejsce. Jeśli masz do uiszczenia opłat celnych, to jest twój obowiązek do własnego kraju, kupujący powinien zrozumieć tę sytuację. Jeśli musisz zadeklarować rzeczywistej wartości na działce, proszę nam powiedzieć, że z wiadomości zamówienia, e-mail lub trade manager.
- Powrót i zwrot polityki są obsługiwane:
- We wspierać żadnego powodu polityki powrotu i zmienić element, ale trzeba zapłacić pełny koszt dla dwukierunkowej transportuje (w tym koszty wysyłki, podatki i opłaty celne itp.) i utrzymywać przedmiot w dobrym stanie, w w przeciwnym razie będziemy trzymać prawo do odmowy zwrotu i powrotu. Wszystkie zwrot musi być stosuje się w ciągu 3 dni (na punkcie czasowym zaczynają się od otrzymania przedmiotu ).
- , Gdy pojawi się niewłaściwe i problematyczne przedmioty, proszę skontaktuj się z nami w ciągu 3 dni, i przekaż dowód potwierdzający za pomocą wideo lub zdjęcia. W przypadku, gdy element jest oceniana w naszej odpowiedzialności, oferujemy zwrot i polityki powrotów. To może być wziąć część refundacji, jeżeli rzecz może być akceptowane i naprawiane w kraju. Jeśli nie można naprawić lub akceptowane, złamane całkowicie, zwrócimy pełną pieniędzy do ciebie lub zmienić na nowy do ciebie, bez względu na to, po otrzymaniu niewłaściwy lub problemy przedmiotów.
- , Gdy polityki refundacji nie może rozwiązać problem, akceptujemy powrotu polityki, ale dla polityki powrotów, czego potrzebujesz, aby stać w jedną stronę kosztów (koszty dostawy, podatków i zwyczajów koszt od swojego kraju, aby nasze), i po otrzymaniu powrotne rzeczy my zwrócimy ci pieniądze. Nie jesteśmy rekomendowanie polityki powrotów, bo to spowodować wysoki koszt dla nas obu.
- Poniższe problemy nie stosuje się do powrót i zwrot polisa:
(1). Kolor, problemy z różnicą wielkości;
(2). Produkt z pewnymi uszkodzeniami na skutek nieprawidłowego działania;
(3). Umyte i zużyte produkty.
- Przed złożeniem zamówienia, poświęć chwilę, aby najpierw przeczytać wszystkie informacje dostarczone tutaj, gdzie znajdują się odpowiedzi na większość pytań.
- Możesz skontaktować się z nami przez kierownika handlowego lub przez e-mail, my odpowiemy na wszystkie twoje pytania tak szybko, jak to możliwe.
- Jeśli nie jesteś zadowolony z naszych produktów, poświęć chwilę, aby zostawić nam pozytywne opinie. Jesteśmy zależni od satysfakcji klientów, aby odnieść sukces. Dlatego swoje pozytywne opinie z 5 gwiazdek jest dla nas bardzo ważne.
- Jeśli nie jesteś zadowolony z naszych produktów, proszę nie pozostawiają żadnej negatywnej opinii przed skontaktowaniem się z nami. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, co w naszej mocy, i będziemy pracować z tobą, aby rozwiązać wszelkie problemy. Złożyć negatywną opinię nie jest późno, jeśli problem nie zostanie rozwiązany.