Warunki korzystania z usługi
Weźmiemy różnych kanałów zgodnie z, kupuj ten produkt w najlepszej cenie i zawsze z bezpieczeństwem transportu towarów.
To może osiągnąć więcej niż 200 krajów i regionów. Będziemy wysyłać rzeczy w ciągu 3 dni po zakończeniu płatności.
Nie gwarantujemy czas dostawy na wszystkich przesyłek międzynarodowych ze względu na różnice w customs rozjaśnia czasy w poszczególnych krajów
Które mogą mieć wpływ, jak szybko produkt jest maklerskie, cła, i podatki na przywóz do danego kraju.
Proszę zrozumieć, że kupujący jest odpowiedzialny za nie gwarantujemy czas dostawy na wszystkich przesyłek międzynarodowych ze względu na różnice w customs rozjaśnia czasy w poszczególnych krajach opłaty celne, opłaty maklerskie, cła, i podatki na przywóz do danego kraju.
Te dodatkowe opłaty mogą być pobierane w momencie dostawy.
Nie będziemy zwrotu kosztów transportu odmówili przesyłek.
Koszt wysyłki nie obejmuje żadnych podatków przywozowych, i kupujący jest odpowiedzialny za wszelkie opłaty celne.
Ale zazwyczaj post nie będzie pobierał podatki. Mamy nadzieję, że masz szczęśliwe wysyłki.
Dokładamy wszelkich starań, aby służyć naszym klientom najlepsze, że możemy.
Zwrócimy ci jeśli powrót rzeczy w ciągu 15 dni od daty otrzymania rzeczy dla każdego z tego powodu.
Jednak, kupujący powinien upewnić się, że rzeczy wracać są w ich oryginalnym warunki.
Jeśli elementy są uszkodzone lub utracone, gdy są one zwracane, kupujący będzie odpowiedzialny za takie szkody lub straty,, a my nie dają kupującemu pełny zwrot pieniędzy.
Kupujący powinien spróbować złożyć reklamację w firmie logistycznej, aby odzyskać koszty uszkodzenia lub utraty.
Jeśli chcesz do wymiany lub zwrotu produktu,, a produkt nie posiada żadnych uszkodzeń ani problemów z jakością.
Kupujący będzie odpowiedzialny za koszty wysyłki, aby zwrócić przedmioty.
Twoja satysfakcja i pozytywne opinie są dla nas bardzo ważne.
Proszę zostawić pozytywne opinie i 5 gwiazdek, jeśli nie jesteś zadowolony z naszych produktów i usług.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z naszych produktów lub usług, proszę czuć się swobodnie, aby skontaktować się z nami w pierwszej kolejności przed wyjazdem negatywną opinię.
Zrobimy co w naszej mocy, aby rozwiązać wszelkie problemy i zapewnić państwu najlepsze usługi dla klientów.
Różnice w kolorze mogą być spowodowane przez innych powodów, takich jak kolor odbicie w monitorze, oświetlenie, tła itp.
Jednak, jeśli uważasz, że przedmiot odebrane jest w złym kolorze, proszę skontaktować się z nami, aby zobaczyć, czy zwrot lub zwrot jest możliwy.