Informacje zwrotne
Doceniamy zadowolenie klienta
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego przedmiotu, będziemy ci bardzo wdzięczni dla ocena 5 gwiazdek i pozytywne opinie.
Jeśli nie jesteś zadowolony z rzeczy, proszę skontaktować się z nami, aby rozwiązać problem, zamiast opuszczać negatywną informacje zwrotne.
Możemy zrozumieć swoje obawy i rozczarowanie i będzie zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby wspólnie rozwiązać problemy, które się pojawiły.
Przed złożeniem zamówienia
, Aby upewnić się, że całkowicie wprowadzone informacje o częściach zamiennych, serwisie, konserwacji, remoncie dokładny adres i dane kontaktowe podczas napełniania informacje o kupującego.
Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek podatku importowego podatku lub. Płatności te nie są wliczone w cenę rzeczy lub koszty wysłania.
Wysyłanie
Wysyłamy rzeczy w ciągu 7 dni po potwierdzeniu płatności przez Escrow.
Wszystkie wysłane produkty zostaną wysłane przez standardowej dostawy przez Aliexpress, zarejestrowany mail, poczta lotnicza z chrl lub ePacket.
Należy pamiętać, że międzynarodowa dostawa jest wysoce zależy od lokalnych zwyczajów i usług pocztowych. Proszę zachować cierpliwość i skontaktuj się z nami w przypadku jakichkolwiek opóźnień w dostawie.
Ekspresowa dostawa jest to możliwe, i będziemy wybrać najszybszy i najbezpieczniejszy sposób, w oparciu o status twojego zamówienia i regionu, w którym się znajdujesz.
Gwarancja
Otrzymasz darmowy zwrot pieniędzy lub bezpłatną wymianę w następujących sytuacjach:
Chodzi o produkt nie został dostarczony
Błędne było to link „ pokaż dane kontaktowe ", kolor lub rozmiar problem z jakością
Powrót i zwrot środków finansowych
Można zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 10 dni od daty jej był otrzymał, prosimy o kontakt z nami, w ciągu 72 godzin od otrzymania.
Żadnych towarów, które podlegają zwrotowi lub wymienić muszą być w oryginalnym opakowaniu i oryginalnym stanie.
Żadnych refundacji lub wymiana zostanie dokonana dopiero po tym, jak otrzymaniu zwróconego produktu.
Możemy odmówić zwrotów lub refundacji ze względu na wady spowodowane przez osobę lub przypadkowego uszkodzenia w, wprowadzić swoje dane kontaktowe i kliknąć wyślij niewłaściwego użycia, nadużyć i niewłaściwej pielęgnacji.
Prześlij zdjęcia z towarów, które chcesz zwrócić lub wymienić, w tym dowody i informacje o nich.
W jaki sposób można ja śledzić moje paczkę?
Można śledzić paczkę na stronie internetowej za pomocą numeru przesyłki: www.17track.net/en (skopiować do przeglądarki, aby otworzyć)
Co mogę zrobić, gdy zakup protection czas ucieka?
Jeśli twój zakup protection czas ucieka, skontaktuj się z nami, a my pomożemy ci rozszerzyć go. Więc twoje pieniądze nie iść do mojego
|