FAQ, kiedy można dostać oferty?
1. Co się stanie, jeśli jestem niezadowolony z produktu?
Gwarantujemy, że będziesz w 100% zadowolony z jakości naszych produktów. Jeśli nie jesteś z niego zadowolony, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, którzy będą zadowoleni, aby pomóc.
Prosimy pamiętać: proszę otworzyć paczkę w po oficera's obecności, jeśli działka uszkodzone lub puste (skradzione). Proszę zwrócić się do urzędu pocztowego, aby zapewnić oficjalnego dokumentu, szczególnie roszczenia życzenie papieru.
2. Czy mogę otrzymać gwarancję na naprawę?
Dwa lata sklepie gwarancji (chiny serwisu gwarancyjnego).
3. Jest to torba prawdziwej skóry?
Większość produktów w moim sklepie są z prawdziwej skóry, ale trzeba, aby sprawdzić stron, każda strona zostaną oznaczone z materiału.
1. każdy kupujący, którzy dają nam pełne 5 gwiazdek opinie dostanie darmowy prezent (zostaw wiadomość w następnej kolejności ).
2. jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, w jakikolwiek sposób, proszę dać nam szansę, aby rozwiązać wszelkie problem. Postaramy się jak najlepiej, aby rozwiązać problem. Mamy nadzieję, że będziemy na długoterminową współpracę z tobą.